Ea e alături acum…

Ea e omniprezentă

Ea e de nelipsit

si de neînlocuit

Ea e consolarea ta

si suferinta

si pe Ea o cunosti

Acum

Până în măduva

Osului fals.

Ea e cea care acum

Te urmează

si o strângi

în brate reci si îndurerate

si adoarme

sub cămasa ta.

Ea e cea care priveste

Prin ochi tăi

si mă sfidează

orgolios si impertinent

Ea a pătruns

În venele tale

În inima ta

si te infectează

cu esenta-i rusinoasă

Ea mă depăseste

Mergi de mână cu ea

si plâng…

….

pentru că doar în prezenta ei

Tu

Esti Tu.

Ea

Este Lipsa Mea.

14.09.2010

Posted on Septembrie 22, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Nice versurile,,păcat sa fie asta realitate 😐

  2. Orice lacrima a despartirii este o batalie pierduta pe frontul nevazut al destinului…

  3. Originalitatea care defineste pe deplin esenta unei persoane care se simte instrainata de propriul trup si propriul Eu…mi-a placut foarte mult..

  4. nu ma simt instrainata….ba kiar ma simt in totalitate intregita cu trupul si propriul eu si cu suferinta si cu dragostea si cu toate simtamintele de care este in stare sufletul meu….e o placere hedonista sa vreau sa simt totul 🙂

Lasă un răspuns

