DAY 2 :D

azi am citit de dimineatsa, cind mintea cica e limpede, toata scirboshenia pe care am scris-o ieri. N-am mai ris cu asa pofta demult, desi mi s-a facut shi mila, si trist. am 12 ore de stat astazi la serviciu, asa k blogul meu va suporta toate excesele de plictiseala de care sint in stare. de dimineatsa, am hotarit ce voi schimba, totushi, in viata mea. dar nu va spun, e o surpriza, si va fi surpriza si pentru mine, asa k nu stric farmecul in niciun fel, tuturor care ma cunosc le promit ca va trebui sa ma cunoasca din nou. redevin eu….sau poate EU sint asa cum sint acum?? ughh…mai pe scurt, prin EU am in vedere combinatia familiara a ceea ce urmeaza: optimism, incredere, certitudine, muzica, good mood every day, siguranta ca iau intotdeauna decizii corecte, vizualizarea tuturor ideilor, dragoste, muuuuulta multa dragoste pentru viata, pentru ca e UNA.cine stie, pe linga ea poate am mai trait vreo 2 shi voi mai trai ink vreo 10, dar atit timp cit nu tin minte niciuna…whatever..nu ma complic…

tip#1: I’m not angry, I’m just saying… Sometimes goodbye is a second chance…

SA AVETI O ZI BUNA 🙂 !!!

Posted on Iulie 10, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Day 2: DoomsDay 😀

    buna decizie.. insa nu trebuie sa fie cv organizat [surpriza la care te refereai 😉 ]

    eu ma skimb inconstient.. uram fustitile- acum le ador, iubeam negrul- acum yl detest, hate yellow dar mor dak nu`mi cumpar cv in nuanta asta, ma trezeam la ore impare- acum la cele pare^^ [evolutie, nu?? :D] unicul lucru pe care nu l`am schimbat a fost conexiunea cu stinga [loong story xD]..

    p.s: hai k u mereu erai cea optimista.. OPERATORatiunea te`a modificat nitel^^ iesi in ploaie sa te bara ploaia`n cap! >:)

    • surpriza…ce e si mai tentant in ea este ca o stiu shi, in acelasi timp, nu o stiu…nu planific, nu ma astept la shocuri, pur si simplu stiu ca va fi shi ma va schimba….

  2. nu prea cred ca serviciul e de vina….totul a inceput muuuult mai inainte :”>
    nevermind, in fine…
    da u progress….:D:D:D cu fustitze, culori, ore :D:D:D….de…fiecare sh cu ce-l doare :D:D:D

  3. nici n`am incercat sa`tz iau premiul de THE BEST BORING AND DEPRESSING SUMMER :”> 😀

    cu mult mai inainte!?? wheee.. sindromul lasm si al distantei de casa.. u`re strong 😉 stronger than you think 😛 [desi ai spus ca esti slaba, ymi plac discutiile in contradictoriu.. de obicei, unlucky you, i win! B-) ]

  4. :D:D:D
    ya vam esheo vsem pokaju =))))))

  5. oh really!??? ne suni si ne ameninti?? sau astepti ca noi sa te sunam!? 😛 „operator elena, i kill you!” 😀

    gluma`i gluma.. dar nu te fortza 😛 i like it natural^

  6. wahahaaa….it’s not ur choice honey :D:D:D
    *evilsmile*

Lasă un răspuns

