Scurta recenzie la filmul „Secretul”

Ei bine, ştiu că recenzia se face la opere literare sau ştiinţifice, nu am uitat să consult DEX-ul înainte să dau denumire articolului. dar astăzi, în limita excepţiilor (ale mele, desigur), fac o recenzie la film din simplu motiv că altfel nu ştiu cum să o numesc.

Cu vreo 2 ore în urmă, am vizionat un film fantastic. Nu, nu din categoria „fantastic”, ci din categoria filmelor care merită vizionate. Se numeşte „The secret”(„Secretul”). Un film totalmente psihologic, care nu mi-a atras atenţia atît de mult la bun început, dar  l-am downloadat şi l-am lasat „pentru altă dată, cînd voi avea timp liber”. Ce bine că m-am răzgîndit şi l-am privit astăzi! nu regret deloc această oră pe care am petrecut-o privind filmul, deoarece, într-o oarecare măsură, a schimbat ceva în mine.

OK, nu vreau să fiu sîcîitoare şi lamentabilă şi vă spun despre ce e. Filmul elucidează faptul că sîntem rezultatul a tot ce gîndim şi a tot ce facem. totul ce se întîmplă cu noi este creat tot de noi, pentru că există o putere, numită Legea Atracţiei, care atrage totul despre ce gîndim.  Oameni de ştiinţă, care studiază fizica cuantica, antreprenori, specialişti în studierea diverselor culturi vorbesc desre el, Secretul. Secretul este puterea de atracţie. Este de ajuns să vrei ceva foarte mult, ca peste puţin timp, să ai acel ceva, din simplu motiv că te-ai gîndit la el incontinuu, ţi-ai imaginat cum îl foloseşti. De exemplu, ţi-ai imaginat, stînd în fotoliu în faţa televizorului, cu ochii închişi, că te afli într-un automobil luxos, sau că eşti într-o călătorie, sau că ai cîştigat la o loterie sau orice alt lucru despre care ai crezut că este imposibil de realizat. Se va realiza, pentru că te-ai gîndit la el, pentru că îl vrei. Nu trebuie să te gîndeşti la modul în care obţii acest lucru, trebuie să-ţi focalizezi mintea asupra rezultatului final, şi el nu va întîrzia să vină.:)

Sfatul meu acum este să priveşti acest film, să-i acorzi o ora din timpul tău liber pentru a înţelege unele lucruri pe care, probabil, le cunoşti, dar nu ai pătruns în esenţa lor.

Posted on decembrie 3, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns